Naam:
Foto’s:
186
Video’s:

Over ons

Raymond Banser (59) fietst eigenlijk pas serieus sinds zes jaar. Het liefst op de racefiets, maar in het buitenland op een tourfiets van de firma Snel.  In 2018 fietste hij 17.000 kilometer. De benen zijn dus goed in conditie om nu drie maanden door Azië te trekken.

Femke Welles fietste al in 1990 met bepakking, toen in Bali. Op pad zijn op de tourfiets (een oude cannondale die erg lekker rijdt) geeft een heerlijk gevoel van vrijheid. Het is de beste manier om een land te leren kennen. Niet te snel maar ook niet te langzaam. Het liefst via achteraf weggetjes en ruige natuur.

Over onze reis

Via Bangkok naar Cambodja, de Mekong omhoog naar het bergachtige noorden van Laos. In drie maanden tijd hopen we deze tocht af te leggen.

Bezochte landen

Wij hebben 56 landen (22%) bezocht:

Andorra, Argentinië, Bangladesh, België, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Denemarken, Ecuador, Egypte, El Salvador, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Hongkong, Ierland, Indonesië, Israël, Jamaica, Kenia, Kroatië, Laos, Liechtenstein, Luxemburg, Marokko, Mexico, Namibië, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Soedan, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.